بیشترین نشان مسئولیت اجتماعی ایران به ایرانسل رسید_بام وطن

[ad_1]
به گزارش بام وطن
به گزارش کسب و کار نیوز ٰ مراسم پایانی این جشنواره، عصر روز سهشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳، در مرکز همایشهای بینالمللی صداوسیما برگزار و از برگزیدگان این جشنواره، تقدیر شد.
دکتر محمدجعفر قائمپناه معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری و جمعی از مدیران، استادان پیشکسوت و فعالان عرصه مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی در این مراسم وجود داشتند.
در بخشی از این مراسم، مطلب خانم «ناتاشا پاولوویچ» رئیس انجمن بینالمللی روابط عمومی قرائت شد. این مطلب با پافشاری انجمن بینالمللی روابط عمومی بر این که گسترش اقتصادی نباید تخریب محیطی را همراه داشته باشد و پیشرفت اقتصادی نباید تأثیرات منفی در پایداری جامعه تشکیل کند، همراه می بود.
در این مراسم، نشان عالی مسئولیت اجتماعی، نشان سفیر مسئولیت اجتماعی و تقدیرنامه انجمن بینالمللی روابط عمومی(IPRA)، بر پایه برسیهای بینالمللی به ایرانسل تعلق گرفت.
در این جشنواره نشان «سفیر مسئولیت اجتماعی»، به علت اهتمام بر ترویج مسئولیت اجتماعی و عرصهسازی برای اجرای آن، به دکتر بیژن عباسیآرند مدیرعامل ایرانسل اعطا شد. این چنین «نشان عالی مسئولیت اجتماعی» به پاس دقت، پافشاری، برنامهریزی، استقرار و عمل در عرصه مسئولیت اجتماعی، از سوی این جشنواره به ایرانسل اعطا شد.
ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با دریافت این دو نشان و تقدیرنامه، موفق شد در جایگاه برتر برگزیدگان این جشنواره قرار گیرد و بیشترین نشانهای این جشنواره در عرصه مسئولیت اجتماعی را به دست آورد.
چهارمین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی، با مقصد بهبود و ترقی فعالیتهای مسئولیت اجتماعی در سازمانها و شرکتها، تحکیم مؤلفههایی همچون پاسخگویی اجتماعی، بهبود تعامل با ذینفعان داخلی و خارجی، پایداری فعالیتهای مسئولیت اجتماعی، نگاه فراتر از پشتیبانیهای خیریهای و… برگزار شده است.
در این جشنواره، به ربط بین روابطعمومی و حوزه CSR دقت شده و در برسیها، تعامل موثر، ساختارمند و روشمند با ذینفعان گوناگون سازمان و پیادهسازی الگوهای بینالمللی در فضای کسبوکار ایرانی، مورد نظر قرار گرفته است.
ایرانسل، نخستین اراعهدهنده ۵G و رکورددار شدت و تعداد سایت نسل پنج ایران و پیشرو در افت شکاف دیجیتال و اراعه خدمات ارتباطی و تلاش برای محرومیتزدایی ارتباطی در سطح سرزمین بهخصوص در مناطق محروم، طی سالهای تازه، با انجام فعالیتهای گستردهای از جمله گسترش و تجهیز فضاهای آموزشی به اختصاصی برای اقشار صدمهدیده همانند کودکان کار، ترویج و گسترش آموزش دیجیتال برای جوانان و این چنین افراد دارای معلولیت، احداث و بازسازی مدارس، درختکاری و پشتیبانی به افت ردپای کربن، اهدای بستههای اینترنت رایگان به اقشار گوناگون در دوران شیوع بیماری کرونا، راهاندازی نخستین مرکز ربط با مشتریان اختصاصی ناشنوایان با مقصد تلاش برای پاسخگویی بهتر به اقشار توانیاب، اعطای بورسیه تحصیلی، حمایتاز شرکتهای دانشبنیان و کسبوکارهای نوپا و…، تلاش کرده تا در حوزه اندوختهگذاری و مسئولیت اجتماعی شرکتی (CSR-CSI)، به مشترکان خود و آحاد جامعه، خدماترسانی کند.
ایرانسل این چنین در سه سال قبل، برای نخستین بار در صنعت فناوریاطلاعات و ارتباطات ایران، «گزارش پایداری کسبوکار» خود را به طور متوالی انتشار کرده است. این گزارش متمرکز بر بازدید اثرات اجتماعی، اقتصادی و محیطزیستی کسبوکار ایرانسل بر جامعه ایران است و مروری مختصر بر شاخصها، کوششها، دستاوردها و چالشهای ایرانسل در پایش و مدیریت تأثیرات اجتماعی، اقتصادی و زیستمحیطیِ کسبوکار خود و نیز، مبنایی برای طراحی، استخراج، برسی و در نهایت، قیاس سالانه شاخصهای عملکردی سازمان در نوشته «پایداری» و «کسبوکار مسئولانه» به حساب می اید.
دسته بندی مطالب
خبرهای ورزشی
[ad_2]
منبع




