وجود ایرانسللبز در همایش ملی «هوش مصنوعی، فرهنگ و رسانه»_بام وطن
به گزارش بام وطن
کسب و کار نیوز- همایش ملی «هوش مصنوعی، فرهنگ و رسانه» با مقصد بازدید ابعاد گوناگون تأثیر هوش مصنوعی و با وجود ایرانسللبز برگزار شد.
همایش ملی «هوش مصنوعی، فرهنگ و رسانه» با مقصد بازدید ابعاد گوناگون تأثیر هوش مصنوعی بر حوزههای فرهنگ و رسانه و این چنین سیاستگذاری، برنامهریزی و راهبری محتوا، با وجود ایرانسللبز، ۲۸ و ۲۹ اردیبهشتماه ۱۴۰۴ در مرکز همایشهای بینالمللی سازمان صداوسیما برگزار شد.
از جمله محورهای مهم این همایش که در قسمتهای گوناگون و توسط دانشگاه صداوسیما و مرکز مطرح، برنامه و بودجه رسانه ملی برگزار میشود، میتوان به «هوش مصنوعی و اقتصاد رسانه»، «هوش مصنوعی و مصرف اثربخش محتوا»، «نقش هوش مصنوعی در تشکیل محتوای حرفهای و غیرحرفهای»، «هوش مصنوعی و رسانههای اجتماعی» و «کاربرد هوش مصنوعی در حکمرانی فرهنگی و سیاستگذاری رسانهای» اشاره کرد.
ایرانسللبز، بازوی تحقیق و گسترش اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با دقت به اهداف خود برای گسترش زیستبوم نوآوری و فناوری، با وجود در این همایش، بر اهمیت گسترش همکاری بین نخبگان علمی و فعالان صنعت پافشاری کرد.
ایرانسللبز در این اتفاقات، این چنین در قالب وجود نمایشگاهی، تازه ترین محصولات و خدمات دیجیتال خود را در حوزه هوش مصنوعی به حاضران در این همایش اراعه میکند.
حمایتاز رویدادهای علمی و نوآورانه، بخشی از عمل های ایرانسل در مسیر گسترش اشتغال دانشبنیان، بومیسازی فناوریهای کلیدی و منفعتمندی از ظرفیت نخبگان سرزمین است. این اهداف، از طریق «ایرانسللبز»، بازوی تحقیق و گسترش ایرانسل با برگزاری و شراکت در همایشها و رویدادهای علمی، امضای تفاهمنامهها با دانشگاهها و نهادهای علمی، حمایتاز مطرحهای تحقیقاتی، فراخوانهای همکاری و گسترش بازار برای شرکتهای دانشبنیان، جستوجو میشود.
ایرانسل، با تمرکز بر پیوند بین علم، فناوری و صنعت، از فعالیتهای راهبردی در حوزه هوش مصنوعی و رسانه حمایتکرده و نقش فعالی در رشد فناوریهای نوین سرزمین ایفا میکند.
مجموعه ایرانسللبز، از سال ۱۳۹۸، با مقصد تعمیق ربط ایرانسل با جامعه دانشگاهی و پشتیبانی به مراکز علمی، استارتاپها و شرکتهای فناور و با مأموریت انجام فعالیتهای تحقیق و گسترش، نوآوری و تجاریسازی در عرصه شبکه ارتباطات و فناوری اطلاعات و کسبوکارهای پیرامونی با پشتیبانی مراکز علمی و پژوهشی داخل و خارج از سرزمین، اعم از دانشگاهها، شرکتهای دانشبنیان، استارتاپها و شرکتهای فناور، با مقصد فراهم نیازمندیهای بازار ICT تأسیس شده است.
چشمانداز این مجموعه، پیشگام بودن در گسترش منبع های انسانی و زیرساختهای تحقیقاتی اقتصاد دانشبنیان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و دستیابی به جایگاه برترین شرکت ملی در عرصه خلق محصولات و خدمات این حوزه است و «قسمت تحقیق و گسترش»، «مرکز نوآوری ایرانسل» و «آکادمی ایرانسل»، از جمله قسمتهای مهم آن می باشند.
ایرانسل، نخستین اراعهدهنده ۵G و رکورددار شدت اینترنت ایران، با راهاندازی این مجموعه، در پی حرکت در مسیر گسترش خدمات متنوع و گسترش سبک زندگی دیجیتال و خلق آیندهای همگام با تغیرات دنیای دیجیتال است تا با منفعتگیری از فناوریهای برتر در حوزههای گوناگون، خلق قیمت کند.
دسته بندی مطالب
خبرهای ورزشی