استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند_بام وطن

به گزارش بام وطن
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احکام مربوط به دربی 103 پایتخت را خبرداد که به شرح زیر است:
باشگاه استقلال تهران
به علت پرتاب اشیاء به داخل زمین مسابقه و منفعت گیری از الفاظ توهینآمیز توسط تماشاگران منتسب، وفق و مستند ماده 86 به پرداخت مبلغ 500 میلیون تومان جریمه نقدی و محرومیت تماشاگران از وجود در جایگاههای شماره 15 و 16 استادیوم آزادی در بازی رفت و برگشت فصل آینده لیگ برتر روبه رو پرسپولیس محکوم میشود.
باشگاه پرسپولیس
به علت پرتاب اشیا به داخل زمین مسابقه و منفعت گیری از الفاظ توهینآمیز توسط تماشاگران منتسب، وفق و مستند ماده 86 به پرداخت مبلغ 500 میلیون تومان جریمه نقدی و محرومیت تماشاگران از وجود در جایگاههای شماره 22 و 23 استادیوم آزادی در بازی رفت و برگشت فصل آینده لیگ برتر روبه رو استقلال محکوم میشود.
آرا صادره قابل تجدیدنظرخواهی در کمیته استیناف است».
دسته بندی مطالب
خبرهای ورزشی




