گزارش سال ۱۴۰۳ دان: ۹۰۰ هزار کاربر فعال ماهانه_بام وطن

[ad_1]
به گزارش بام وطن
کسب و کار نیوز- «دان» پلتفرم فعال در عرصه هوشمندسازی تلویزیونهای های اندرویدی در گزارش کارکرد سالانه خود خبرداد دان اکنون بیشتر از ۹۰۰ هزار کاربر فعال ماهانه دارد و تا بحال ۷۵۰ هزار تکه سریال در این پلتفرم فروخته شده است.
به گزارش کسب و کار نیوز، رضا سجادی مدیرعامل پلتفرم دان با اشاره به رشد ۳۰۰ درصدی همکاری کسبوکارها در یک سال قبل، افزود: تلاش داریم تا مسیر تازهای را در حوزه تبلیغات دیجیتال تشکیل کنیم.
مدیرعامل «دان» در نشست خبری تازه، از مسیر پرپیچوخم این استارتاپ سخن انها گفتند؛ مسیری که از تشکیل و فروش اندرویدباکس در سال ۹۵ اغاز شد و اکنون با بیشتر از ۹۰۰ هزار کاربر فعال ماهانه، تبلیغات دیجیتال و چشمانداز خانه هوشمند ادامه اشکار میکند.
«دان» در سال ۱۳۹۵ کار خود را با اراعه یک اندرویدباکس اغاز کرد؛ محصولی سختافزاری که قرار می بود تلویزیونهای سنتی را هوشمندتر کند. اما بهحرف های رضا سجادی، مدیرعامل دان، زیاد سریع اشکار شد که یک استارتاپ نمیتواند همزمان سختافزار و نرمافزار را به دوش بکشد. به همین علت «دان» مسیر تازهای را با همکاری شرکتها و پلتفرمهای بزرگ پیش گرفت.
سجادی میگوید: «بزرگترین قرارداد ما با نماوا می بود؛ ۵۰ هزار اندرویدباکس. این پیووت به ما فهماند که به جای ساختن همهچیز از صفر، باید روی پلتفرم متمرکز شویم.» همکاری با گروه صنعتی «انتخاب» نیز به گسترش این مسیر پشتیبانی کرد.
.سجادی در توصیف چشمانداز «دان» او گفت: «رویای ما ساخت سکوی اتصال خانهها به زندگی هوشمند است. نقطه اغاز ما سرگرمی است، اما میخواهیم داخل دیگر حوزههای خانه هوشمند هم بشویم. تلویزیون به نظر ما کندذهنترین وسیله هوشمند خانهها است و مأموریت ما این است که آن را به نقطه مرکزی پلتفرم تبدیل کنیم.»
به حرف های او، «دان» تصمیم دارد ابتدا به ۵ میلیون خانه راه اشکار کند و سپس خدمات متنوعتری را در قالب یک پلتفرم هوشمند اراعه دهد.
ربط با کاربر و دستیار«دانا»
هادی روایی، مدیر بازاریابی دان، پافشاری کرد که اولین تمرکز تیم روی کانالهای ارتباطی با کاربر بوده است: «قبل از این که کالسنتر به ترند شرکتها تبدیل شود، تیم کوچکی داشتیم که تماس خروجی با کاربران میگرفت تا بازخورد مستقیم بگیریم.»
او افزود: «بعدتر دستیار هوشمند «دانا» را راهاندازی کردیم تا توانایی منفعت گیری راحتتر شود. این چنین با خرید درونبرنامهای و خرید تکقسمتی اپیزودها، تواناییی جدیدی برای فیلمبازان تشکیل کردیم. دلنشین این که ۷۰ درصد کاربرانی که از این طریق خرید کردند، پیش از دان هیچ زمان خرید آنلاین محتوای سرگرمی نداشتند.»
محمدرضا خیردوش، مدیر گسترش کسبوکار دان، نیز از ظرفیتهای تبلیغاتی این پلتفرم او گفت: «ما میخواستیم یک درگاه تبلیغاتی روی تلویزیونها بسازیم. امروز این امکان وجود دارد که بنرهای شخصیسازیشده به کاربر نمایش داده شود.»
به حرف های او، زیرساخت تبلیغات بنری «دان» اکنون اعداد قابلتوجهی دارد:
۲۵ میلیون ایمپرشن بنر اول در یک ماه،۱۲ میلیون کلیک در ویترین، ۳۷ میلیون بازدید در اسکرینسیور، ۹۰۰ هزار کاربر فعال ماهانه، و ۱.۵ میلیون کاربر تلویزیونی (که با احتساب خانوادهها به بیشتر از ۲.۵ میلیون کاربر میرسد).
خیردوش اضافه کرد: «۵۰ هزار کاربر اندرویدباکس داریم. مزیت ما دسترسی گسترده به همه استانها و تبلیغات خلاقانه با تحلیل بومی است. از امسال، دان میتواند به همه کسبوکارها در همه حوزهها پشتیبانی کند.»
دسته بندی مطالب
خبرهای ورزشی
[ad_2]
منبع



